sobota, 19 stycznia 2013

Wywiad z Chantell.

Wspólnie przeprowadziłyśmy korespondencyjny wywiad z jedną z najbardziej znanych i szanowanych graficzek na polskim howrse, Chantell.

From Yesterday : Co Cię skłoniło do zaczęcia gry na howrse ?
Chantell : Nic szczególnego, znalazłam reklamę przez przypadek na innym portalu a konto powstało z nudy. =)
FY : Ile już tutaj jesteś ?
CH : Na chwilę obecną ponad 800 dni. ;p
FY : Jakiej rasy był Twój pierwszy koń ?
CH : Pinto.
FY : Jaką rasę najchętniej hodujesz ?
CH : Hm... Mam kilka ras, które mi się podobają bardziej od innych, jednak najchętniej zajmuję się hodowlą arabów.
FY : Którą rasę najłatwiej Ci się trenuje ?
CH : Arabki. ;p
FY : Zdradzisz na jakim programie robisz prezentacje i ile Ci średnio zajmuje jej wykonanie ?
CH : Mogę powiedzieć tyle, że program mam bezpłatny. A co do czasu wykonania - to zależy od
rodzaju. Czasami 10 min, czasami ponad 30. =)
FY : Masz fotobloga z pięknymi zdjęciami. Czy użyłaś kiedyś zdjęcia z fotobloga do prezentacji ? 
CH : Nie, to moje prywatne zdjęcia. (;
FY : Kiedy zakładałaś tutaj konto miałaś swojego sponsora ? Jeśli tak, kim on był ?
CH : Nie miałam, konto założyłam przez przypadek, nikogo tutaj jeszcze nie znając. 
FY : Z których swoich koni / konia jesteś najbardziej zadowolona ? 
CH : Chyba takiego nie mam. (; Jestem zadowolona z każdego pokolenia arabów z naszej hodowli, bo cieszy mnie to, że możemy w dalszym ciągu coraz bardziej udoskonalać tą rasę pod względem potencjału genetycznego jak i Grand Prix. 
Dziękujemy Chantell za wspólnie przeprowadzony wywiad. :)

1 komentarz:

  1. Nominuję Cię do Liebster Award. Szczegóły znajdziesz tutaj : http://lusia-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń